به گزارش مشرق کانال تلگرامی افسران جوان جنگ نرم نوشت: گزارشی مستند و دقیق از آنچه نمی خواهند بدانید.

بله! بر اساس آمارها اینها مردمانی با فرهنگ و نایس هستند و ما ایرانیان مردمی خشمگین و بی فرهنگ و بدبخت هستیم

قضاوت با قلب ها و ذهن های آزاده.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 0
    واقعا کاش ما هم برای نشون دادن برتری های خودمون هزینه می کردیم تا همون تصویری که اسرائیل و آمریکا می خواهند از ما در اذهان اروپایی ها نقش نبندد و اینکه متاسفانه ما حتی تو جوک ساختن هامون هم خودمون رو تحقیر می کنیم به نظرتون بقیه دنیا هم اینجوری اند؟ یا برای مراجع تقلید و آیت الله جنتی جوک های زشتی می سازیم به نظرتون این کار اصلا با دین ما سازگاره؟ اصلا دین هیچی با انسانیت سازگاره؟
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 1
    بی سوادی که اینو ترجمه کردی pharmacist میشه داروساز نه داروفروش
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 7
    همین که شخصی که این گزارش رو در استرالیا تهیه کرده در حال اعتصاب غذا در زندان های اون کشور نیست، نشون دهنده تفاوت ایران و سایر کشورهای منطقه با کشوری مثل استرالیاس. اون ها ایراد رو می بینن و در صدد رفعش بر میان ولی ما حتی حاضر نیستیم ایراداتمون رو ببینیم چه برسه به اینکه درصدد رفعش باشیم. اگر استرالیا اینقدر بد و ایران خوب بود، الان جمعیت نخبه استرالیا در حال مهاجرت به ایران بود، نه بر عکس.
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 1
      ماله کش بدبخت. اگر مهاجرت از کشورهای فقیر و جهان سوم به استرالیا و امثال آن است برای استفاده از امکانات، مغزها و اموالی است که این کشورها از کشورهای جهان سوم دزدیدند نه چیز دیگر. در حقیقت به دنبال اموال به غارت رفته کشور خودشان است.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 2
      در جواب ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ استعدادهای ما را ندزدیدن بلکه ما خودمون بی عرضه بودیم و از دستشون دادیم. اموال ما رو هم اون ها ندزدیدن، رانت خوارها و بی عرضه هایی که اتفاقا جای همون نخبه های بالا رو به ناحق گرفته بودن و باعث مهاجرتشون شدن، به اونجا بردن. پس ماله کش بدبخت اصلی شما هستی.
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 1
    اگه کشورهای غربی بدن شما خوبید چرا اینهمه آمار مهاجرت از ایران بالاست؟ چرا از کشورهای غربی کسی نمیاد ایران زندگی کنه و چرا آقازاده های خودتون میرن کشورهای غربی ؟ چرا نمی مونن ایران؟ حتی پیش رفیقاتون تو چین و روسیه و کره شمالی هم نمیرن...
    • انرژی هسته ای IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام جناب زود قضاوت نکنید تاریخ عاشورا به ما نشان داد همیشه بیشتر بودن نشانه بر حق بودن نیست
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      کی میگه آمار مهاجرت ایران بالاست؟ اصلا شما معنی آمار مهاجرت رو میدونید چیه؟ شما تا حالا چین یا روسیه رفتید که ایرانی های اونجا رو هم ببینید؟ تا حالا شده چک کنید سالیانه چند نفر آلمانی میرن کانادا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس